Tillbaka till verkligheten.

Kom hem från Hanna för ett tag sen och har precis druckit lite varm oboy! :D
Snart är det dags att ställa alarmen och packa väskan igen :(
Åhh.. men det finns faktiskt positiva saker med skolan och det är att man träffar sina kära vänner varje dag!
Men det har jag ju gjort hela lovet ändå (a
Men nu ska jag ta ett långt bad och fräscha upp mig med lite ansiktsmask och grejer.
Efter det ska jag ta fram kläder och dra igång en film som jag kan somna till så vi hörs imorgon!
Puss och kram skumbanan, sov gott! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu