Självförtroende

Jag skulle vilja skriva om en sak med självförtoende.
Även om det är svårt så ska man vara stolt över sig själv. Visst alla har inte den fina kroppan och den vackraste utseendet men även om man har det så är man inte perfekt för ingen är det! & det är ju faktiskt insidan som räknas. Man är ju den man är!
Men jag beundrar dom som verkligen är nöjda med sig själva, att dom liksom vågar stå för det osv..
Men såna som gör skönhetsoperationer gör ett sånt stort misstag. Man blir ärligt talat inte snyggare + att man blir dubbelt så ful senare i livet!
Nä men seriöst, jag beundrar er som har bra självförtroende!
Med denna text vill jag inte säga att jag har självförtroende(för jag hatar mig själv "utifrån") utan att jag beundrar folk som har det. + att jag försöker uppmuntra er andra med dåligt självförtroende!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu