Dålig uppdatrering

Förlåt för att jag har bloggat dåligt i ett par dagar men jag har inte haft tid.
Linn&Clara sov här inatt.. vi låg och pratade en lång stund in på natten så det blev inte så mycket sömn (a
Jag stannade hemma från skolan idag för att jag inte mådde så jätte bra!:/
Men nu är klockan redan halv sex och jag är svin hungrig så jag ska fixa något att äta och sen chilla.
Jag är förjävla trött också så det blir nog att lägga sig tidigt idag .. aja, bloggar väl något mer sen :) PUSS!
Kommentarer
Postat av: aliciajasmine

sv: om du har 250+ uniikka varje dag :)

2012-01-17 @ 18:53:06
URL: http://aliciajasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu