9. Ett roligt minne.

Alltså jag har ju massor med roliga minnen men ett roligt jag kan berätta om (dock vet ni redan om det) men det är cykelsemestern jag var på i sommras med Hanna, Linn, Clara och Olivia.

Det var en otroligt rolig "resa" som samtidigt var jävligt jobbig :o

Jag önskar en likadan resa i sommar också!

 


1. Berätta om mig själv

2. Mina kompisar

3. Berätta om staden jag bor i

4. En person/kändis jag vill träffa

5. Min förebild

6.Bloggar jag läser.

 

7. Här brukar jag handla

8. En låt jag tycker om

9. Ett roligt minne

10. Något som gör mig glad

11. Mina rädslor

12. Tio sanningar om mig

13. Varför jag bloggar

14. Något jag ska göra i sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu