2. Mina kompisar

Mina kompisar.

Ja du inga andra kompisar slår mina underbara vänner.

Det bästa med dom är att alla har samma humor & den humorn är vår aldeles egen. Lixom ingen annan skulle fatta den och det är därför det kommer bli så svårt att skiljas från dom. Fast det är ju inte bara våran humor som kommer göra det svårt.

Om jag har en väldigt jobbig period så får dom mig alltid på bra humör, jag kan inget annat än att skratta med dom.

Vi blir aldrig osams, dock så blir man väl irriterade på varandra ibland och småtjaffsar men det bli ingen stor sak.

Det finns inte en sekund tilsammans med dom som jag ångrar!  Det är helt galet vad kul vi har.

Ja asså det finns helt enkelt inte ord för hur underbara dom är :´)

 

1. Berätta om mig själv

2. Mina kompisar

3. Berätta om staden jag bor i

4. En person/kändis jag önskar jag träffat

5. Min förebild

6.Bloggar jag läser.

 

7. Här brukar jag handla

8. En låt jag tycker om

9. Min familj

10. Något som gör mig glad

11. Mina rädslor

12. Tio sanningar om mig

13. Varför jag bloggar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig med Angie, you're one of the best! <3

2012-01-06 @ 16:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu