12. Tio sanningar om mig

1. Jag är bra på att tappa min mobil.

2. Jag ger mig själv löften men håller dom aldrig.

3. Jag är snål..

4... alltså sparsam  också!

5. Jag hatar prov.. det går aldrig bra!-.-

6. Jag tycker om att gå på bo.. FETT mysigt!

7. Jag är lite ledsen över mitt korta hår.. saknar mitt lång även om de var i vägen.

8. Jag saknar många männsikor.

9. Jag har en god sikt på min framtid! :D

10. När ja blir äldre vill jag ha ett hus i Stockholms skärgård eller i kusten. Alltså jag vll bo där eller bara ha en stuga. :)
Mörk bild.. osv..

 


1. Berätta om mig själv

2. Mina kompisar

3. Berätta om staden jag bor i

4. En person/kändis jag vill träffa

5. Min förebild

6.Bloggar jag läser.

 

7. Här brukar jag handla

8. En låt jag tycker om

9. Ett roligt minne

10. Något som gör mig glad

11. Mina rädslor

12. Tio sanningar om mig

13. Varför jag bloggar

14. Något jag ska göra i sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu