Femsaker

5 saker/personer osv..

..jag älskar:

1. Mina närmaste vänner.
2. Hitta på nya saker.
3. Apelsin juice.
4. Min säng.
5. Min fanilj.
..jag harat:

1. Folk som byter partner jävligt ofta/ fort. Han/hon kan inte ha älskat tjejen/killen innan den nya -.-
2. Personer som klagar istället för att tacka.
3. Folk som försöker tvinga en tillsaker.
4. Folk som försöker ljuga fast man märker på dem att det inte är sant -.-
5. När nära vänner inte vägar säga sanningen..

..jag vill göra:

1. Åka utomlands till ett varmt ställe.
2. Åka på kryssning.
3. Träffa han!
4. Spela sims :D
5 Ha en tjejkväll med dom finaste!

..jag vill ha när jag är 30år:

1. En underbar kille/man/sambo..
2. Två barn.
3. Ett hus vid skärgården.
4. Pengar.
5. Jobb!

..jag vill ha nu:

1. Iphone 4
2. Kläder
3. Pengar.
4. Systemkamera.
5. Tid..

..jag behöver just nu:

1. En kram.
2. en macka eller två (a
3. Humor
4. Ett kul pogram att titta på.
5. HELG!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu