Cha Cha!

Hejhej mina små snyggingar!
Ja nu bloggar jag här istället bara för att jag tröttnade på det gammla namnet, inte för att det här är så mycket bättre men aa det duger faktiskt. Det är ju trotts allt mitt liv jag skriver om!
Som ni ser så finns det en liten grej på sidan av min blogg som heter "fråga mej". Klicka på den så kommer ni till min lilla frågelåda där ni ställer frågor till mig anonymt. Sen när jag har sammlat ihop några frågor så svarar jag på alla i ett inlägg. Fast om någon vill ha svar direkt så publiceras det dirr! som man säger, HAHA.
Nä men nu ska jag fixa vidare med bloggen.
Jag har ju också lite nya kategorier;

Angelikas Vardag (jag har bara bytt namn från "allmänt" till Angelikas Vardag)
Shopping
Hiss/Diss
KONTAKTA MIG
Angelika Tippsar
.. så finns det säkert fler men kommer inte på någon nu. + att det säkert kommer dyka upp fler under tiden.
PUSSPUSS på er sålänge!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu