Morning

Godmorgon godmorgon! :D
Jag hade tänkt att gå upp lite tidigare imorse men så blev det inte. Antagligen för att jag och pappa satt uppe och spelade monopol igårkväll (& det tar ju alsrig slut). VIPPS så var klockan fem över två på natten :o HAHA busigt (a
aja, jag har i alla fall jävligt ont i magen och måste å något sätt bota det.
Jag får börja med en tablett och sen äta frukost och dricka något varmt.
Lite senare idag ska jag träffa Hanna och va lite med henne!
Usch, jag ser att jag måste städa rummet också :(


Här kommer en bild mina julklappar:

Monopol
Presentkort på klippning(klippa håret)
En mobil ( samsung galaxy s2)
Skydd ill mobilen
En "bakbok" om muffins och cupcakes
En pippitröja
Godis
Deo
Vantar
Två lampor
Godis
Badbomber
Två filtar
Pengar

Mysig julafton
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu