Lucka 1.

Tio sanningar om mig som ni inte vet om:

* Jag tycker om att dansa.
* Jag rensar mina takar väldigt ofta (a
* Ibland kan jag f för mig att baka men inte äta av det.
* Jag önskar mig en vaxduk i julklapp för att det är kul att åka på i snön :D
* Jag tror många tycker att jag borde växa upp.. men WTF jag vill inte vara vuxen!
* Jag älskar att göra saker som jag gjorde när jag var liten. typ pulkarace . HAHA
* Jag hatar verkligen spindlar, jag kan skrika av att se en minispindel!
* Jag är uppe för länge även om jag vet att jag har svårt att komma upp på morgonen xd
* Jag älskar att gå på bio, det vet nog många om som läser det här.. HAHA :D
* Jag älskar när det börjar komma "julreklamer" på tv och radion för att det bara är mysigt på något sätt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu