Frågor&Svar!

vad gör du på fritiden?
hur går det i skolan?
har du förlorat någon nära stående?
känar man mycket på adsetting?
har du barn?
när fyller du år?
vilka bloggar är dina favoriter?
varför är du utan smink på många bilder?:)
singel/i förhållande?
vilken mobil har du, är den bra?
Varför bloggar du typ inget längre?
vad ska du gå på gymnasiet? alltså vilka linjer valde du?
är du kär?;)
har du syskon?
Vad gör du på fritiden?
Svar: Chillar, shoppar, hänger med världens bästa tjejkompisar & gör sånt jag tycker är kul! :)
Hur går det i skolan?
Svar: Det funkar väl så att jag klarar mina betyg i alla fall och det är viktigt, dock kunde det gå bättre.
Har du förlorat någon nära stående?
Svar: Ja, det har jag. Min allra bästa vän dog i en bilolycka.
Har du barn? :)
Svar: Hehe nej, det får nog vänta ett tag!

När fyller du år?
Svar: 13 maj. :D

Singel/i förhållande?
Svar: Lever livet som singel! :D
Vilken mobil har du, är den bra?
Svar: Samsung Galaxy S2 och den är bäst enligt mig bara för att den är min!:)
Varför bloggar du typ inget längre?
Svar: Jag har delvis inte tid/ork för att jag halft börjat tröttna..
Vad ska du gå på gymnasiet? alltså vilka linjer valde du?
Svar: 1. BF Ljunkan (stavning) 2. BF facetten 3. Bygg Facetten
Är du kär?;)
Svar: Nej. ;)
Har du syskon? isf, hur många? :P
Svar: En bror. :)

Varför är du utan smink på många bilder? Är du stolt över ditt utseende?
Svar: Stolt och stolt är jag väl inte, men jag orkar inte bry mig, jag kan ju inte göra så mycket åt hur jag ser ut. Jag använder inte smink för att jag vill sova längre på morgonen. Jag tjänar ju lixom typ 10-20 minuters sovmorgon på att bara äta frulle, klä på mig, packa, borsta håret borsta tänderna och dra till skolan.;)

Vilka bloggar är dina favoriter?
Sarah Carlstens, Saga Husbergs, Marilyn Sandbergs och Keelas. :)
Tjärnar man mycket på adsetting?
Svar: Ingen aning för jag använder det inte just nu. Men jag tror man tjänar bra om man har många läsare! ;)

Hoppas ni fick bra svar på era frågor.! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu