Öppet hus

Hejhej, inte hunnt blogga idag!
Men jag tog mig en sväng till Facetten idag på öppet hus för att kolla in olika linjer/inriktningar och sånt till största valet  mitt liv.. Jag tror att jag har bestämt mig för vilken linje jag vill gå men jag är såklart inte helt säker!
Det är så svårt att göra framtidens val nu.., som ni vet så är jag ju rädd för framtiden :/
Men iaf.. jag fick mycket information. Facetten är ju alltså en skola här i Åtvidaberg(där jag bor) så det skulle ju vara lämpligt men jag vet inte om jag ska gå i Linköping istället.
Imorgon efter skolan så ska jag på öppet hus i Linköping och kolla in skolor där.. Så jag antar att det kommer bl dålig uppdatering imorgon med:/ Men jag ska försöka så gott jag kan under tiden jag är i skolan!:)
Men nu ska jag förbereda inför morgondagen och ta farväl till denna dag och ta en lång söömn :D
Godnatt på er!:*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu