Några sanningar om mig.

* Jag kollar min egen blogg varje dag eftersom att jag kontrollerar att mina inlägg kommer in som de ska.
+ att jag ofta gör om saker i bloggen och då måste jag kolla in den hela tiden.
Just därför ser mina mest besökta sidor ut såhär:

* Jag försover mig ofta även om jag har satt klockan flera gånger. (a
* Jag är väldigt bra på att missa bussen.
* Jag vill ha ett singstar. SJUUUKT kul!
* Jag är rädd för framtiden.
* Just nu har jag lust att hitta på något med någon! :o
* Jag behöver ta nya bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu