BESÖK

HAHA, jag besökte mina gamla bloggar nys och snodde "fråge inlägg" från min Gamel Gammla blogg för att se om något har förändrats kanske? ;p
Mina svar idag(5 jan):
Namn: Angelika
Piercingar: nope
Tatueringar: nei
Längd: 168cm
Hårfärg: Röd/brunt
Är du kär i någon: Lite kanske (a
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej för då skulle jag inte umgås med mina underbara vänner på samma sätt :(
Tänker du på självmord: NEJNEJNEJ
Använder du droger: nei
Vilket shampoo använder du: olika men oftast "Head and shoulder" (stavning)
Vilken parfym använder du: Britney Spears, Sweet Roses, Paris Hilton och några andra.
Vad är du rädd för: Framtiden och SPINDLAR :O
Gillar du att tvätta: aa, mina kläder blir rena och fräsha :L
Gillar du Berg-och-Dalbana: OM JAG GÖR :D

SENASTE..
Film du hyrde: haha, vet inte
Film du köpte: två skräckisar men kommer inte ihåg vad de heter
Låten du lyssnade på: KENT - Kräm
Låten du hade på hjärnan: När det blåser på månen
Personen du ringde: Mammi
Tv program du tittade på: em.. ingen aning. Jag tittar typ inte på tv :)
Personen du tänkte på: Det har jag glömt :)

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
aa
Gråtit över en flicka: aa
Ljugit för någon: ja xd
Varit i slagsmål: aa men bara på skoj :L
Blivit arresterad: nej

ANTAL..
Gånger du varit kär:
jadu/ni .. riktigt kär r 2 ggr tror ja
Hjärtan brustit på grund av dig: ngen aning, men många antar jag?
Tjejer du kysst: haha vet inte
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Jag håller inte räkningen xd
Ärr du har på kroppen: tre tror jag :)

SENASTE..

Bok du läste:
Bakom stängda dörrar
Personen du fick mail av: Sarah
Personen du fick brev av: venne
Personen du fick sms av: sara tror ja
Gången hela din familj åt middag tillsammans: i förrgår
Saken du köpte: Kläder

Vad har du gjort idag:
Chillat
Var det kul: aa alltid
Hur tidigt stiger du upp: olika, vänt på dygnet nu så ganska sent
Gillar du att slåss: nej, onödigt :)
Vad ska du göra idag: Singstar kväll hoppas jag :D
Är du seriös: ja..? xd
Vad är du allergisk mot: falska människor -.-
Var har du ont: axeln
Använder du hårspray: nej, faktiskt inte :o
Kan du stå på händer: nej :L
Favorit serie: One tree hill :)

Håkan Hellström eller The Ark: Håkan Hellström
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lars
Salt eller socker: mm SALT, nä vet inte :)
Gillar du ketchup: YEY
Är du glad nu: kan inte bli gladare :D
Var du glad igår: ja :D
Känner du nån som jobbar på sjukhus: vet inte just nu faktiskt :o
Vad dansar du till: Musik? xd
Stockholm är: konstigt ?(a
Göteborg är: sköj :D
Kan du sjunga: joråå, men det låter inte bra ;)
Mer värt än guld: JAG!
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Thailand :)


Mina svar 2010(15 dec):
Namn: Angelika Johansson
Piercingar: nej
Tatueringar: nej
Längd: 163 tror jag
Hårfärg: brunt
Är du kär i någon: Nej..
Önskar du att du bodde någon annanstans: jaa..
Tänker du på självmord: nej
Använder du droger: nej
Vilket shampoo använder du: olika :)
Vilken parfym använder du: olika
Vad är du rädd för: Mig själv och spindlar
Gillar du att tvätta: nej men jag gillar när tvätt maskinen gör det ;)
Gillar du Berg-och-Dalbana: haha ja :D

SENASTE..
Film du hyrde: ingen aning
Film du köpte: köper typ aldrig filmer så jag vet inte XD
Låten du lyssnade på: Ingen (A)
Låten du hade på hjärnan: kommer inte ihåg  :D
Personen du ringde: mamma XD
Tv program du tittade på: Maria Whern
Personen du tänkte på: ......

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
vet inte
Gråtit över en flicka: mm..
Ljugit för någon: ja(A)
Varit i slagsmål: nej, eller jo på skoj :)
Blivit arresterad: nja?

ANTAL..
Gånger du varit kär:
jag har varit kär på riktigt 1 gång
Hjärtan brustit på grund av dig: miljoner
Tjejer du kysst: ingen
Gånger ditt namn varit med i tidningen: haha ingen aning :)
Ärr du har på kroppen: vet inte ..

SENASTE..

Bok du läste:
vet inte (A)
Personen du fick mail av: sandra tror jag :)
Personen du fick brev av: Agnes? tror jag :)
Personen du fick sms av: mamma:D
Gången hela din familj åt middag tillsammans: ......
Saken du köpte: baguette XD

Vad har du gjort idag:
inte mycket.. pluggat
Var det kul: njaa
Hur tidigt stiger du upp: olika :)
Gillar du att slåss: AA! ^^
Vad ska du göra idag: vet ej.. skriva med sandra?
Är du seriös: ja :D
Vad är du allergisk mot: nothing!
Var har du ont: magen :/
Använder du hårspray: ibland
Kan du stå på händer: haah halft?
Favorit serie: Massor:D

Håkan Hellström eller The Ark: vet inte :)
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: vet inte :)
Salt eller socker: socker just nu
Gillar du ketchup: aha
Är du glad nu: nej...
Var du glad igår: nej
Känner du nån som jobbar på sjukhus: aa
Vad dansar du till: musiik:D
Stockholm är: bra??:D
Göteborg är: bra??:D
Kan du sjunga: fråga inte mig.
Mer värt än guld: en person<3
Spaghetti eller makaroner: båda ;D
Ett land jag helst vill besöka: mitt egna ?
2010 Bildförändring också ;) 2011
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu