Pepparkaka

Godkväll!
Jag har varken haft tid, lust eller ork till att blogga idag.
Det blev iaf att gör omprov imorse och så bakade vi pepperkakor på hemkunskapen. Skapligt chill.
Skoldagen gick faktiskt ganska fort och så blev det bak hoss morfar efter :`)
Jg behövde nog dra dit en sväng för att rensa tankar.
nu är jag hemma och ska ta en dusch och sen sova.
Så godnatt :*
HAHA skillad på färgen?
Linns&hannas till vänster o mina till höger ! :L
Hannas&Linns Stereotant.. eller vad det är? HAHA xd

Kommentarer
Postat av: Niike Brindmark

Klart jag ska på rean! hahah, elin och jag pratade om de men vet inte om vi bestämt än ;)<3

2011-12-14 @ 23:08:36
URL: http://briindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu