Lucka 4.

Det är andra advent idag och dags för lucka 4 i min julkalender.
Jag har fixat kalendern nu så det kommer vara samma bild varje gång.. om ni fattar, annars märker ni! ;)
HAHA, jag kom inte på något bra så I lucka 4 kommer ni få tävla om en chokladkalender!
(jag lottar ut två stycken.)
Det ni behöver göra är att kommentera att ni är med, skriva erat namn och såklart skriva er hotmailadress!
Det är in svårare än så.
OBS: många frågar om man kan tävla utan att man har någon blogg & ja, det ör klart man kan! :D

Jag vet att det redan gått fyra dagar , fast kanske 5-6 dagar när ni/du får den men se det posetivt, ni får öppna fler på en dag! ;)

Kommentarer
Postat av: thea levin :D

Vet du jag är med angelika för jag tycker om dig och jag vet att det är sant hahaha :D :D :D god jul på dig rallyange! ;) <3

2011-12-05 @ 19:54:09
Postat av: Linn wtf .D

Angiie, jag tävlar förfan :D:D:D:D

2011-12-06 @ 19:35:38
Postat av: moooooooooortimer (saraaa)

jag vill ha en chokladkalender :D:D:D:D

2011-12-08 @ 18:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu